Click here for Myspace Layouts

Monday, June 6, 2011

antara aku..aku,,,dan..

everything happens got a reasons..!!
aku selalu pegang kata2 itu..apa sja yg trjadi mesti ada sebab..ada hikmah..ayat y sgt bermakna bg aku...ttp..kadang2 aku sndiri tak faham dgn diri aku sndiri..tntg perasaan..cinta..hurmm..aku thu kdang2 tu apa y aku buat.dan apa y aku ucapkn..kdg2 tidak suma org suka dan meng LIKE kn nyer...tp aku juga mnusia biasa..yg tk trlepas dri buat salah..ya ALLAH kau tolong lah..hambamu ini ya allah..sesungguhnya aku hnya insan yng lemah..kdang2 memg aku xdapat nafikn yang aku amat menyanyangi dia..sgt menyanginya...aku ingin dia mnjadi miliku..aku ingin dya sntiasa bersama aku..datg menumui aku......aku juga mngharapkn dia mnjadi hak aku untuk slamanya...aku selalu impikn saat itu...tapi aku minta maaf...mungkin aku masih belum bersedia untuk smua ini ..tapi sya sentiasa mencuba...sntiasa mncuba untuk mnrima sesuatu ynag baru..aku ingin sangat mnyatakn pada mu..aku sngt mnyintaimu...tetapi.......ahhhhh...!!!!=

No comments:

Post a Comment